لوکس ترین و با کیفیت ترین خودرو تولید ایران + عكس

استار دانلود ستاره ی دانلود پارسیان

ما با شما بهترينيم

لوکس ترین و با کیفیت ترین خودرو تولید ایران + عكس

این خودرو که از سال 89 تولید آن در شرکت پارس خودرو آغاز شده در مقایسه با خودروهای هم کلاس خود همواره از نظر کیفیت وضعیت مطلوب تری داشته است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/9zgaw4guz038.html

خودرو تیانا در کلاس E یا همان سدان لوکس بزرگ است که حجم موتور 2500 سی سی و مصرف پائین سوخت آن یکی از عوامل برتری این خودرو نسبت به رقبا است.

این خودرو بی نظیر با بهره بردن از آخرین سیستم های ایمنی چون ترمز ضد قفل(ABS)، توزیع الکترونیکی ترمز بین چرخ ها(EBD)، سیستم ترمز در مواقع اضطراری(BA) و سیستم پیشرفته کنترل دینامیکی(VDC) اطمینان خاطر و لذت رانندگی را برای سرنشینان به ارمغان آورده است.

علاوه بر این با به کارگیری کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، پشت سری فعال شونده و کمربندهای پیش کشنده شعار تولید خودروی محافظ انسان را به نمایش می گذارد.

 
براى ديدن بقيه مطلب و دانلود بقيه ى عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت 17:17  توسط AA 

سوسک بانظافت ترین موجود روی زمین!!!

 یافته های اخیر دانشمندان نشان می دهد ،سوسک ها بر روی شاخک های خود آنتن هایی دارند که نمی گذارند مواد آلاینده هوا و مواد شیمیایی به آن ها نزدیک شوند. 

 

به گزارش لایو ساینس، بررسی ها نشان می دهند؛ سوسک ها هر روز خود را با آب های محیط شان شستشو می دهند و نمی گذارند آلودگی ها بر روی سطح بدن و پوست آن ها بنشیند. 
 
بر اساس این گزارش: سوسک ها با ترشح ماده ای از دهانشان خودشان را ضدعفونی می کنند. 
 
سوسک ها دائماً آنتن های خود را برای پاک کردن از آلودگی ها تمیز می كنند و به دنبال این کار آنتن های آن ها بهتر می تواند پیام های شنوایی و عصبی را و حس های بویایی را درک کند. 

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:30  توسط AA 

پر از خنده(نامه عاشقانه غضنفر به عشقش)

 براى ديدن اين مطلب بايد عضو وب سايت باشيد اگر عضو هستيد لطفا بفرماييد ادامه مطلب و اگر عضو نيستيد خواهشا عضو شيد ولى پشيمون نميشيد

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:خنده,funy,fun,ساعت 15:19  توسط AA 

عكس هاى خطاى ديد باحال و خفن(سرى 1)

 توظيح براى عكس يك:در اين عكس به احتمال زیاد در نگاه اول صفحه ای پر از نقطه های سیاه را دیده اید. حالا از آن جايى كه هستيد و  داريد به عكس نگاه ميكنيد مثلا اگر روى صندليتان نشسته ايد و به عكس نگاه ميكنيد بلند شويد و حدود هشت قدم به عقب برويد و دوباره به عكس نگاه كنيد. یک کلمه بسیار زیبا در تصویر نهفته شده است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/w2d7smcrrgj6.html

عكس ديگر در ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:40  توسط AA 

آخرین قیمت های روز انواع خودرو در بازار 13 بهمن

 براى ديدن جدول به ادامه مطلب برويد

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 15:17  توسط AA 

نرخ اجاره کردن خانه خواننده مشهور ماهانه 100 میلیون + عكس

 بنگاه مسکنی در بورلی هیلز پس از بازسازی عمارت قدیمی «الویس پریسلی» آن را به قیمت 12 میلیون و 995 هزار دلار به حراج گذاشت. این عمارت که متعلق به سال 1958 است به مساحت یک هزار و ششصد متر مربع در بورلی هیلز لس آنجلس قرار دارد و از 4 اتاق خواب، 5 سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، کتابخانه و استخر برخوردار است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/mlfr1xyit3nx.html

خانه الویس پریسلی به حراج گذاشته شد بد نیست بدانید بنگاه مسکن این عمارت را در دسامبر 2012 به قیمت 9 میلیون و 800 هزار دلار خرید. حالا این خانه را ماهانه 25 هزار دلار برابر با 100 میلیون تومان اجاره داده اند.

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:52  توسط AA 

Lexus قوی ترین خودروی هیبریدی + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ با بررسی طراحی درهمان نگاه اول متوجه خواهیم شد که Lexus، کارایی دینامیکی این خودرو را نیز بهبود بخشیده است. این مدل در نوع مسابقه ای با طراحی بیرونی متفاوت و المان‌های داخلی و خصوصیات دینامیکی مخصوص رقابت‌های ورزشی نیز ارائه خواهد شد. هردو نسخه هم در سال جاری وارد بازار اروپا خواهند شد. در این نمایشگاه طرح کوپه Lexus LF-LC هیبریدی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/a2kavmh7j4k4.html

لطفا به ادامه مطلب مراجعه كنيد

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:0  توسط AA 

افزايش مجدد قیمت بليت پرواز خارجى + قيمت

 کمتر از ۳ ماه پس از افزايش ۱۰۵ تا ۱۰۷درصدي نرخ بليت پروازهاي خارجي، قيمت بليت اين پروازها دوباره افزايش يافت.

به گزارش روزنامه خراسان، نرخ بليت پروازهاي خارجي که ۲۳ آبان ماه امسال، بر اساس دلار ۱۲۲۶توماني محاسبه مي شد، از ۲۴آبان ماه با بخشنامه هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) بر اساس نرخ هر دلار ۲۴۹۲تومان که همان نرخ ارز مبادله اي بود، محاسبه شد ولی محاسبه نرخ بليت پروازهاي خارجي از روز پنج شنبه گذشته به نرخ هردلار ۳۶۷۰تومان افزايش يافت.
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه كنيد
چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:39  توسط AA 

نقطه ای از ایران که کسی جرات سفر به آن را ندارد

 این منطقه به دلیل وسعت زیاد و نداشتن چشمه یا چاه آب در گذشته محل عبور کاروان‌ها نبوده و فقط در سال‌های اخیر چند گروه به آن منطقه رفته‌اند. ریگ‌جن گستره‌ای است از شنزارهای روان. تا چشم کار می‌کند، نمک است و ماسه و در بعضی مناطق باتلاق؛ باتلاق‌هایی که اگر شناختی از محل آنها نداشته باشید قطعا گرفتار می‌شوید.

فرو رفتن در گل و لجن در ریگ جن شاید یکی از خطرناک‌ترین اتفاقاتی باشد که ممکن است گریبانگیر مسافران، البته مسافران ناوارد شود و آنها را به کام مرگ بکشاند.

دانلود عكس:http://uploadboy.com/4toim9rmdi71.html

به ادامه مطلب مراجعه كنيد
چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:29  توسط AA 

تصاویر بوگاتی ویرون سوپر اسپرت جدید

 همه در مورد آمار دیوانه کننده خودرو ۲ میلیون پوندی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت جدید می‌گویند که همه گونه حد تصوری را در مورد یک خودرو سوپر اسپرت  را در اذهان کاربران از بین برده است.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/qofjg1eo41ve.html

ویرون سوپر اسپورت با سرعت ۴۳۱٫۰۷۲ کیلومتر در ساعت سریع‌ترین خودروی جهان است و حداکثر سرعت نوع ساده آن ۴۰۸٫۴۷ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

این خودرو در حدود ۱۹۸ اسب بخار از نسل قبلی بوگاتی ویرون  که در حدود ۹۸۷ اسب بخار بود قدرت بیشتری دارد و در ضمن قادر به رسیدن به حداکثر سرعت ۲۶۸ مایل در ساعت را نیز دارد و زمانی که میل لنگ این خودرو ۸٫۰ لیتری با موتور ۱۶ سیلندر می‌چرخد میتواند در دنده هفت در حدود ۶۴۰۰ دور در دقیقه بچرخد که این قدرت هیجان انگیز به واسطه مخزن سوخت ۱۰۰ لیتری آن  است که در کمتر از هشت دقیقه قابلیت پرشدن را دارد.

موتور ۱۶ سیلندر توربو چهارگانه بوگاتی ویرن در اوج قدرت گشتاوری خود دور موتوری در حدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه را دارد و نتیجه میگیرم که بنابراین گشتاور این خودرو اکثر اوقات در اوج قدرت خود قرار دارد.

گفتنی است که گشتاور این سوپر اسپرت ۱۱۰۵ فوت بر پوند عنوان کنیم که به اندازه دو برابر خودرو نوبل M600 است که همیشه از خودروهای مورد علاقه من بوده است.

دانلود عكس دو:http://uploadboy.com/f482shmr7buu.html

بقيه ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:42  توسط AA 

زیباترین و پر بازدید‌ترین پارک دنیا کجاست + عکس

 سازمان جهانی توریسم اخیرا فهرستی از زیباترین مکانهای ساخت بشر که عامل موثری در جذب گردشگر داشته، معرفی کرده است. در صدر این لیست “پارک کوکنهوف” هلند قرار دارد.

دانلود عكس يك:http://uploadboy.com/pm660e6b6yul/aks_star-dl.loxblog.com.html

به گزارش دادنا و به نقل از خبرگزاری سی.ان.ان، این پارک به عنوان زیباترین پارک مصنوعی ساخت بشر که توانسته به عنوان یکی از پربازدیدترین مکانهای گردشگری دنیا در سالهای اخیر نیز باشد، معرفی شد.

این سازمان بین المللی در معرفی این پارک، “کوکنهوف” را یکی از تحربه های موفق بشر برای رونق گردشگرى معرفی و اشاره کرده هلند توانسته از گل لاله که بومی این کشور نیست و زادگاه آن آسیای میانه است به عنوان ابزار موفقی برای توسعه اقتصاد خود استفاده کند.
در “پارك كونكهوف” که بزرگترین پارک گل دنیا نیز هست، سالانه هفت میلیون گل در این باغ سی و دو هکتاری کاشته می‌شود. کوکنهوف در نزدیکی شهر هارلم واقع شده و سراسر باغ، ۸۷ گونه درخت به تعداد دو هزار و ۵۰۰ اصله را در خود دارد.
این پارک به “پارک اروپا” نیز معروف است و پیشینه باغ کوکنهوف به سده پانزده میلادی بازمی‌گردد. زمانی که باغ، منبع تهیه مصارف گیاهی برای ساکنان یک قلعه نیز بود. در سده نوزدهم این منطقه به صورت یک باغ طراحی شد و در نهایت در سال ۱۹۴۹ به کوشش شهردار لیسه (شهر کوچکی که باغ در آن واقع شده)، کوکنهوف به شکل کنونی‌اش درآمد. 
 
بقيه در ادامه مطلب

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:14  توسط AA 

ابوالفضل پور عرب به همراه همسر سابقش

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:4  توسط AA 

زیباترین متن های عاشقانه …!

از نگاهت خواندم
از نگاهت خواندم که چقدر دوستم داری ،
اشک از چشمانم ریخت و از چشمان خیسم فهمیدی که عاشقت هستم
حس کن آنچه در دلم میگذرد ، دلم مثل دلهای دیگر نیست که دلی را بشکند!

تو که باشی چرا دیگر به چشمهای دیگران نگاه کنم ، تو که مال من باشی چرا بخواهم از تو دل بکنم!



 

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391برچسب:کلمات,عاشقانه,ساعت 15:42  توسط AA 

پلاک های قدیمی ماشين در ایران + عکس

براى دانلود عكس ها به ادامه مطلب برويد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:47  توسط AA 

دریاچه های آتشفشانی فوق العاده زیبا + عکس

 بعد از فعالیت یک آتشفشان معمولا بر روی قله آن دریاچه های بسیار زیبا آرام اما خطرناک شکل میگیرد. آب این دریاچه ها بسیار اسیدی ست و دانشمندان با مطالعه رفتار شیمیایی آب اینگونه دریاچه ها فعالیت مجدد آتشفشان و سایر موارد را پیش بینی می کنند.

در ادامه مطلب عكس ها را دانلود كنيد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:36  توسط AA 

آیا نسل جدید پراید در ایران تولید می شود ؟

 نسل جدید پراید

اگرچه نسل اول خودروی پراید در سال ۱۹۸۳ تولید شد اما در سال ۲۰۱۳ مدل‌های نسل چهارم این خودرو در کشور‌های مختلف تردد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نسل اول خودروی پراید در سال ۱۹۸۳ بر روی پلت‌فرم مشترک دو شرکت فورد و مزدا تولید شد. از سال ۱۹۸۹ این دو شرکت بخشی از سهام شرکت کیا را خریداری کرده و تولید این خودرو به کره جنوبی منتقل شد.

از ابتدای سال ۱۳۷۲ (۱۹۹۳) نیز اولین محموله CBU پراید وارد ایران شده و تولید این خودرو از اواخر این سال در دو مدل صندوق‌دار و هاچ‌بک با نام‌های صبا و نسیم آغاز شد.

در سال ۱۳۷۵ (۱۹۹۵) شرکت کیا فیس‌لیفت جدیدی از پراید عرضه کرد که تولید این خودرو در ایران نیز آغاز شد. پس از مدتی شرکت سایپا مدل استیشن پراید را تحت عنوان پراید سفری تولید کرد که به دلیل عدم استقبال مشتریان تولید آن متوقف شد.

پس از آن به دنبال انتقادات صورت گرفته نسبت به سطح ایمنی پراید، شرکت سایپا پروژه‌ای تحت عنوان پروژه X100 را برای بهینه‌سازی پلت‌فرم پراید و ارتقاء سطح ایمنی این خودرو اجرا کرد و با تملک مالکیت این پلت‌فرم، خودروهای جدید را با نام سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۴۱، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ نام‌گذاری کرد.

تمام این اتفاقات در حالی افتاد که تولید پراید در حال تولید در ایران (نسل اول پراید) از سال ۱۹۹۷ در کره جنوبی متوقف شده بود. در سال ۱۹۹۷ شرکت کیا نسل دوم خودروی پراید را تولید کرد که در برخی بازار‌ها به نام کیا پراید و در برخی دیگر به نام کیا ریو عرضه می‌شد. ریو به ایران نیز آمد و چند سالی در سایپا تولید شد.

شرکت کیا در حال حاضر نسل چهارم خودروی پراید را تولید می‌کند که تحت عنوان کیا پراید معروف بوده و در بازارهای مختلف عرضه می‌شود. در این شرایط مشخص نیست که آیا نسل‌های سوم و چهارم پراید نیز مانند نسل دوم این خودرو (ریو) امکان تولید در ایران را خواهند یافت یا اینکه پرونده پراید سرانجام با توقف تولید نسل اول این خودرو در ایران بسته خواهد شد.

چاپ لیوان
+ نوشته شده در  دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:16  توسط AA 

پرچم های ایران از گذشته تا الان

 سلام امروز براى شما همه ى پرچم هاى ايران از گذشته تا حالا را گذاشتم فقط بايد بر روى دانلود فايل PDF كليك كنيد.

دانلود در ادامه مطلب.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:21  توسط AA 

10 نابغه برتر جهان

سلام امروز درمورد 10 نابغه جهان براتون آوردم.5 نابغه ديگر در ادامه مطلب

1- یوهان ولفگانگ فون گوته – آی کیو 210

“یوهان گوته” شاعر آلمانی با ضریب هوشی 210 ، نمایشنامه نویس، داستان نویس، دانشمند، سیاستمدار، کارگردان تئاتر، منتقد و هنرمندی آماتور بود که بزرگترین شخصیت ادبی عصر مدرن به شمار می رفت. در فرهنگ ادبی کشورهای آلمانی زبان این شخصیت از چنان جایگاهی برخوردار است که از اواخر قرن هجدهم آثار وی به عنوان آثار کلاسیک در نظر گرفته شده اند.

 

2- لئوناردو داوینچی – آی کیو 205

 

 

“داوینچی” نقاش، مجسمه ساز، معمار، طراح و مهندس ایتالیایی دومین نابغه برتر جهان از ضریب هوشی 205 برخوردار بود. تابلوهای نقاشی “شام آخر” و “مونالیزا” این هنرمند از برجسته ترین آثار هنری دوره رنسانس محسوب می شد. یادداشت های به جا مانده از داوینچی حاکی است که وی از خلاقیت های بالای فنی برخوردار بوده به طوری که بسیار جلوتر از زمان خود به سر می برده است.


3- امانوئل سویدن برگ – آی کیو 205

“سویدن برگ”، مبتکر مسیحی و فیلسوف و دانشمند الهیات سوئدی بود که با برخورداری از ضریب هوشی 205 دست نوشته حجیمی از کلام الهی از وی به یادگار مانده است. اندکی پس از مرگ او، هوادارانش بلافاصله جمعیت پیرو فلسفه سویدن برگ را با هدف مطالعه در زمینه افکار وی راه اندازی کردند.


4- گوتفرید ویلهلم وون لایبنیتز – آی کیو 205

“وون لایبنیتز” چهارمین نابغه برتر جهان از ضریب هوشی 205 برخوردار بود. این فیلسوف برجسته آلمانی در رشته حقوق و فلسفه تحصیل کرد. این فیلسوف شهیر در زمان خود نقش قابل توجهی در مسائل سیاسی و دیپلماتیک اروپا ایفا کرد. وی در مقوله فلسفه و ریاضیات از جایگاه برجسته ای برخوردار بود.


5- جان استوارت میل – آی کیو 200

“استوارت میل”، فیلسوف، اقتصاددان و مبلغ مکتب سودمندگرایی انگلیسی بود که از ضریب هوشی 200 بهره برده بود. وی همچنین روزنامه نگاری برجسته در دوره اصلاحات قرن نوزدهم به شمار می رفت. وی از اصل سادگی در زندگی خود تبعیت می کرد.


 

 

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:54  توسط AA 

جدول سلسله هایی که بر ایران یا قسمتی از آن حکومت کرده اند

 سلام به همه امروز براى شما جدول همه ى سلسله هايى را كه بر ايران يا قسمتى از آن حكومت كردند را آوردم

براى ديدن جدول به ادامه مطلب برويد.

چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:43  توسط AA 

هک کردن id از طریق ربات پسوردیاب یاهو (ropasy)

 اين روبات فوق العاده قوي به تازگي توسط يك هكر فرانسوي خلق شده . به گونه اي كه همگان را مجذوب خود كرده و سيستم امنيتي قوي  YAHOO   هم تا اين لحظه موفق به مقابله با آن نشده. البته بعيد نيست كه تا چند روز آينده مسولان امنيتي ياهو راه مقابله با اين روبات را بيابند.  JORJ KENLER كه عضو ارشد امنيت ياهو ميباشد  در آخرین مصاحبه خود با مجله ي آمريكايي نيويورك تايمز عملا بيان كرد كه مجذوب اين ربات شده ايم!


برو ادامه مطلب
چاپ لیوان
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1398برچسب:,ساعت 17:20  توسط AA 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد